Systém je přátelský a snadno pochopitelný pro správce i uživatele

Zjistit více

ProCES ve zkratce?
Rychlost, spolehlivost, jednoduchost…

Operativní přizpůsobování

na aktuální změny vašich interních procesů

Nastavení práv a rolí

dle organizační struktury nebo potřeb

Vlastní sestavy přehledů

na domovské stránce

Uživatelský komfort

jednoduché a intuitivní prostředí

Responzivní zobrazení

pro PC, mobilní telefony a tablety

Spuštění na jakékoli platformě

s přístupem k internetu (iOS, Windows, Android aj.)

Možnost propojení na systémy třetích stran

personální, mzdové a účetní systémy aj.

Správa a využití

vlastnosti 1

Celý systém vychází z centrální správy všech agend a nastavení pravidel a funkcí.

vlastnosti 2

Každý administrátor systému se v něm snadno a rychle zorientuje. Nastaví jednotlivé agendy tak, aby uživatele spolehlivě vedly při plnění jejich cílů.

vlastnosti 3

Uživatelům (nebo skupinám uživatelů) se systém přizpůsobí tak, aby se nemuseli zdržovat zadáváním klíčových informací. Zároveň jim ubývá jejich každodenní rutina.

‘‘Rosteme a spolu s námi roste i naše agenda. Díky ProCESu jsme mohli opustit nepřehledné excelové tabulky a máme konečně pořádek v evidenci majetku i v obchodních případech. S přibývajícím byznysem se otevírají další příležitosti využití, které se v brzké době nebudeme bát svěřit ProCESu’’.

Petra Procházková | Vedoucí administrativy, TOP security s.r.o.

Logo Top security

Líbí se vám naše řešení? Nebo máte další dotazy?

Sjednat bezplatnou konzultaci


23471

uživatelů, kterým ProCES pomáhá s projekty

37250

požadavků zadaných do systému za měsíc

95280

schválených odměn za rok