Vhodně začleněné nástroje vám vnesou do práce řád, zajistí efektivitu a propojí lidi
Personalizovaný přehledový panel zobrazí zvolené klíčové informace a metriky, umožní sledovat a řídit své úkoly a činnosti efektivněji. Nabízí také důležité pohledy na provoz a vývoj firmy.
Automatické generování dokumentů umožňuje efektivní vytváření dokumentů na základě dat zadaných do systému. Eliminuje chybovost a zvyšuje efektivitu.
Skvělý nástroj pro komunikaci a sdílení informací, komentářů a videí nebo aktualizaci událostí ve firmě dle organizační struktury. Zobrazení pro všechny i pro jednotlivé týmy.
S automatizovanou tvorbou reportů, jejich správou a rychlou distribucí získáte časovou úsporu i záruku přesnosti informací.
S notifikacemi budete stále v obraze o vývoji řízení, o přidání nových dokumentů, aktualizaci plánů nebo žádosti o další informace.
ProCES mění způsob, jakým řídíte svůj čas a dosahujete svých cílů. Snadné plánování, sledování termínů a správa úkolů je navíc na jednom místě.
S možností připomínkování dokumentů dle nastavených práv, jejich oběhu i digitalizace. Kromě snadného vyhledávání snižuje vedení papírového archivu a šetří místo i životní prostředí.
Systém si hravě poradí i s velkými daty a přehledně je vizualizuje. Na základě přesných kvantitativních informací se rychleji posouváte ke splnění cílů.
ProCES umožňuje rychlou distribuci zpráv mezi zaměstnanci i jejich skupinami. Správná koordinace týmů tak zvyšuje produktivitu celé firmy.
Uživatelé můžou lehce diskutovat přímo ve sdílených dokumentech nebo projektech. Vzniklé týmové nápady pak zpravidla výrazně přispívají k výsledkům celé firmy.
23471
uživatelů, kterým ProCES pomáhá s projekty
37250
požadavků zadaných do systému za měsíc
95280
schválených odměn za rok